Україна

ТОКМАЦЬКА МІСЬКА РАДА

Запорізької області

    Відділ освіти

 

            НАКАЗ

 

22.02.2017                                                                                                       м. Токмак                                                                                     №  64

 

 

 

Про результати державної атестації

дошкільного навчального закладу

№ 21 «Барвінок»

 

      Відповідно до пунктів 12-14 Порядку державної атестації дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних  навчальних закладів, затвердженого Міністерством освіти і науки України від 30.01.2015 № 67, наказу відділу освіти Токмацької міської ради № 37 від 01.02.2017 «Про проведення атестаційної експертизи дошкільного навчального закладу № 21 «Барвінок», аргументованого висновку атестаційної комісії щодо результатів атестаційної експертизи дошкільного навчального закладу № 21 «Барвінок» та встановивши, що освітні послуги дошкільного навчального закладу № 21 «Барвінок» відповідають Базовому компоненту дошкільної освіти

 

Н А К А З У Ю:    

 

1. Визнати дошкільний навчальний заклад № 21 «Барвінок» Токмацької міської ради атестованим.

2. Методисту ММК Храмцовій Л.Г.

    - забезпечити ознайомлення трудового колективу та батьківської громадськості ДНЗ № 21 «Барвінок» з даним наказом до 25 лютого 2017 року.

3. Оприлюднити результати державної атестації дошкільного навчального закладу № 21 «Барвінок» на офіційному веб-сайті відділу освіти Токмацької міської ради.

4. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

   

 

 

 

 

 

Начальник відділу освіти                                                            С.В. Черкасова


Загальні показники засвоєння  ліній БКДО по ЗДО №21«Барвінок» 

дітьми раннього та дошкільного віку

станом за  2020-2021 н.р.

     Аналіз  моніторингу  Результати показників розвитку дітей 3 року життя за програмою розвитку дітей пренатального та раннього віку «Оберіг» задовольняє  результатам. Контрольне  обстеження  дітей 3 року життя за показниками розвитку    доводять,  що  діти  оволоділи  ключовими  знаннями, навичками та вміннями.   Загальні  показники  засвоєння   такі:

 

Результати показників розвитку дітей 3 року життя за програмою розвитку дітей пренатального та раннього віку «Оберіг»

                 Рівні

Показники

Високий

Достатній

Середній

Низький

К-ть

%

К-ть

%

К-ть

%

К-ть

%

Фізичний

0

--

10

48

9

43

2

9

Сенсорно-пізнавальний

4

19

8

38

8

38

1

5

Емоційно-пізнавальний

2

9

9

43

9

43

1

5

Мовленєвий

3

14

1

5

5

24

12

57

Художньо-естетичний

4

19

8

38

5

24

4

19

Загальний рівень

3

14

7

33,5

7

33,5

4

19

 

 

  Аналіз  моніторингу   сформованість компетентностей дітей  4 року життя за освітніми напрямами  Базового компонента дошкільної освіти та відповідно до вимог програми «Впевнений старт»    задовольняє  результатам. Контрольне  обстеження засвоєння дітьми 4 року життя з  освітніх напрямів Базового компонента дошкільної освіти  доводять,  що  діти  оволоділи  ключовими  знаннями, навичками та вміннями.   Загальні  показники  засвоєння освітніх напрямів  БКДО  такі:

 

Результати моніторингу  сформованість компетентностей дітей  4 року життя

 

Рів-ні

Напрями розвитку

Загальний рівень по групі

Особистість

дитини

Дитина в сенсорно-пізнаваль-ному просторі

Дитина в

природному

довкіллі

Гра дитини

 

Дитина в

соціумі

 

Мовлення

дитини

Дитина у світі мистецтва

 

К-ть

%

К-ть

%

К-ть

%

К-ть

%

К-ть

%

К-ть

%

К-ть

%

К-ть

%

В

 8

 47

  5

  30

 3

18  

 9

53 

41   

  5

30 

   5

30 

6

35

Д

 7

41  

 5

30   

  8

 47

  7

   41

  7

41   

  5

30

 8

47  

7

41

С

 2

 12

 7

 40

 6

35 

1

6

 3

18

  5

30 

 4 

23  

4

24

Н

 --

--

 --

--

 --

--

 --

--

 --

--

 2

10

 --

--

--

--

 

 

Аналіз  моніторингу   сформованість компетентностей дітей  5  року життя за освітніми напрямами  Базового компонента дошкільної освіти та відповідно до вимог програми «Впевнений старт»    задовольняє  результатам. Контрольне  обстеження засвоєння дітьми 5 року життя з  освітніх напрямів Базового компонента дошкільної освіти  доводять,  що  діти  оволоділи  ключовими  знаннями, навичками та вміннями.   Загальні  показники  засвоєння освітніх напрямів  БКДО  такі

 

Результати моніторингу  сформованість компетентностей дітей  5  року життя

 

Рів-ні

Напрями розвитку

Загальний рівень по групі

Особистість

дитини

Дитина в сенсорно-пізнаваль-ному просторі

Дитина в

природному

довкіллі

Гра дитини

 

Дитина в

соціумі

 

Мовлення

дитини

Дитина у світі мистецтва

 

К-ть

%

К-ть

%

К-ть

%

К-ть

%

К-ть

%

К-ть

%

К-ть

%

К-ть

%

В

5

 28

 1

  5

 2

11 

 2

11 

5   

 2

11 

   3

17 

2

11

Д

3

17  

6

34   

  5

 28

  12

   67

  6

34   

  6

34

 3

17  

5

28

С

9

 50

10

 56

 11

61 

4

22

 10

56

 9

50 

 11

61  

10

56

Н

 1

5

1

5

 --

--

 --

--

 1

5

 1

5

1

5

1

5

 

     Аналіз  моніторингу  готовності випускників закладу до шкільного життя дітей  6(7) –го  року    за освітніми напрямами  Базового компонента дошкільної освіти     задовольняє  результатам. Контрольне  обстеження засвоєння дітьми 6(7) років життя з  освітніх напрямів Базового компонента дошкільної освіти  доводять,  що  діти  оволоділи  ключовими  знаннями, навичками та вміннями.   Загальні  показники  засвоєння освітніх напрямів  БКДО  такі:

 

Засвоєння дітьми   старшого  дошкільного віку   завдань

7 освітніх напрямів Базового компоненту (23 дитини гр І.)

Рів-ні

Напрями розвитку

Особистість

дитини

Дитина в сенсорно-пізнаваль-ному просторі

Дитина в

природному

довкіллі

Гра дитини

 

Дитина в

соціумі

 

Мовлення

дитини

Дитина у світі мистецтва

 

К-ть

%

К-ть

%

К-ть

%

К-ть

%

К-ть

%

К-ть

%

К-ть

%

В

 10

44 

9

39  

 8

 35

11

 48

8

 35 

10 

44

10 

44

Д

12

52 

 12

 52 

 14

 61

 11

 48

 14

61  

  12

  52

 11

 48

С

1

  4

 2

 9

 1

1

 4

1

 4

  1

 4

 2

2

Н

 --

--

 --

--

 --

--

 --

--

 --

--

 --

--

 --

--

Загальний рівень розвитку дітей 6 року життя (І гр.)  ЗДО №21 „Барвінок

Загальний рівень розвитку дітей 6 року життя    Загальний рівень психологічної  готовності    

Рівні

К-ть

%

 

Рівні

К-ть

%

 Високий

10

  44

 Високий

10

  44

Достатній

12

52

Достатній

12

52

Середній

1

 4

Середній

1

 4

Низький

 --

--

Низький

--

--

 

Засвоєння дітьми   старшого  дошкільного віку   завдань

7 освітніх напрямів Базового компоненту (26  дітей грІІ.)

Рів-ні

Напрями розвитку

Особистість

дитини

Дитина в сенсорно-пізнаваль-ному просторі

Дитина в

природному

довкіллі

Гра дитини

 

Дитина в

соціумі

 

Мовлення

дитини

Дитина у світі мистецтва

 

К-ть

%

К-ть

%

К-ть

%

К-ть

%

К-ть

%

К-ть

%

К-ть

%

В

 8

30

 8

31

 8

31

9

35 

10

38  

 8

31

 10

38 

Д

 9

 35

11

42 

11

42 

12 

46

9

35  

11

42 

10

38 

С

9

 35

7

  27

7

  27

 5

19

 7

 27

7

  27

6

 24

Н

 --

--

 --

 --

 --

 --

--

 --

 --

--

 --

--

 --

 --

       

   Загальний рівень розвитку дітей 6(7) року життя (ІІ гр.)  ЗДО №21„Барвінок”

     Загальний рівень розвитку дітей 6(7) року життя           Загальний рівень психологічної       

       готовності    

Рівні

К-ть

%

 

Рівні

К-ть

%

 Високий

 9

35 

 Високий

 9

35 

Достатній

10

38 

Достатній

10

38 

Середній

 7

 27

Середній

 7

 27

Низький

 --

--

Низький

 

 

  

 

 

Загальний рівень розвитку дітей 6(7) року життя    ЗДО №21 „Барвінок”(49 дітей)

Загальний рівень розвитку дітей 6(7) року життя   Загальний рівень психологічної готовності   

Рівні

К-ть

%

 

Рівні

К-ть

%

 Високий

 19

 38  

 Високий

 19

 38  

Достатній

 22

  45

Достатній

 22

  45

Середній

  8

  17

Середній

  8

  17

Низький

--

--

Низький

--

--

Результати обстеження  доводять,  що  діти  оволоділи  ключовими  знаннями, навичками та вміннями для успішного навчання в 1 класі початкової школи.