Україна
ТОКМАЦЬКА МІСЬКА РАДА
Запорізької області
Відділ освіти
НАКАЗ
22.02.2017 м. Токмак № 64
Про результати державної атестації
дошкільного навчального закладу
№ 21 «Барвінок»
Відповідно до пунктів 12-14 Порядку державної атестації дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів, затвердженого Міністерством освіти і науки України від 30.01.2015 № 67, наказу відділу освіти Токмацької міської ради № 37 від 01.02.2017 «Про проведення атестаційної експертизи дошкільного навчального закладу № 21 «Барвінок», аргументованого висновку атестаційної комісії щодо результатів атестаційної експертизи дошкільного навчального закладу № 21 «Барвінок» та встановивши, що освітні послуги дошкільного навчального закладу № 21 «Барвінок» відповідають Базовому компоненту дошкільної освіти
Н А К А З У Ю:
1. Визнати дошкільний навчальний заклад № 21 «Барвінок» Токмацької міської ради атестованим.
2. Методисту ММК Храмцовій Л.Г.
- забезпечити ознайомлення трудового колективу та батьківської громадськості ДНЗ № 21 «Барвінок» з даним наказом до 25 лютого 2017 року.
3. Оприлюднити результати державної атестації дошкільного навчального закладу № 21 «Барвінок» на офіційному веб-сайті відділу освіти Токмацької міської ради.
4. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник відділу освіти С.В. Черкасова
Загальні показники засвоєння ліній БКДО по ЗДО №21«Барвінок»
дітьми раннього та дошкільного віку
станом за 2020-2021 н.р.
Аналіз моніторингу Результати показників розвитку дітей 3 року життя за програмою розвитку дітей пренатального та раннього віку «Оберіг» задовольняє результатам. Контрольне обстеження дітей 3 року життя за показниками розвитку доводять, що діти оволоділи ключовими знаннями, навичками та вміннями. Загальні показники засвоєння такі:
Результати показників розвитку дітей 3 року життя за програмою розвитку дітей пренатального та раннього віку «Оберіг»
Рівні Показники |
Високий |
Достатній |
Середній |
Низький |
||||
К-ть |
% |
К-ть |
% |
К-ть |
% |
К-ть |
% |
|
Фізичний |
0 |
-- |
10 |
48 |
9 |
43 |
2 |
9 |
Сенсорно-пізнавальний |
4 |
19 |
8 |
38 |
8 |
38 |
1 |
5 |
Емоційно-пізнавальний |
2 |
9 |
9 |
43 |
9 |
43 |
1 |
5 |
Мовленєвий |
3 |
14 |
1 |
5 |
5 |
24 |
12 |
57 |
Художньо-естетичний |
4 |
19 |
8 |
38 |
5 |
24 |
4 |
19 |
Загальний рівень |
3 |
14 |
7 |
33,5 |
7 |
33,5 |
4 |
19 |
Аналіз моніторингу сформованість компетентностей дітей 4 року життя за освітніми напрямами Базового компонента дошкільної освіти та відповідно до вимог програми «Впевнений старт» задовольняє результатам. Контрольне обстеження засвоєння дітьми 4 року життя з освітніх напрямів Базового компонента дошкільної освіти доводять, що діти оволоділи ключовими знаннями, навичками та вміннями. Загальні показники засвоєння освітніх напрямів БКДО такі:
Результати моніторингу сформованість компетентностей дітей 4 року життя
Рів-ні |
Напрями розвитку |
Загальний рівень по групі |
||||||||||||||
Особистість дитини |
Дитина в сенсорно-пізнаваль-ному просторі |
Дитина в природному довкіллі |
Гра дитини
|
Дитина в соціумі
|
Мовлення дитини |
Дитина у світі мистецтва |
||||||||||
|
К-ть |
% |
К-ть |
% |
К-ть |
% |
К-ть |
% |
К-ть |
% |
К-ть |
% |
К-ть |
% |
К-ть |
% |
В |
8 |
47 |
5 |
30 |
3 |
18 |
9 |
53 |
7 |
41 |
5 |
30 |
5 |
30 |
6 |
35 |
Д |
7 |
41 |
5 |
30 |
8 |
47 |
7 |
41 |
7 |
41 |
5 |
30 |
8 |
47 |
7 |
41 |
С |
2 |
12 |
7 |
40 |
6 |
35 |
1 |
6 |
3 |
18 |
5 |
30 |
4 |
23 |
4 |
24 |
Н |
-- |
-- |
-- |
-- |
-- |
-- |
-- |
-- |
-- |
-- |
2 |
10 |
-- |
-- |
-- |
-- |
Аналіз моніторингу сформованість компетентностей дітей 5 року життя за освітніми напрямами Базового компонента дошкільної освіти та відповідно до вимог програми «Впевнений старт» задовольняє результатам. Контрольне обстеження засвоєння дітьми 5 року життя з освітніх напрямів Базового компонента дошкільної освіти доводять, що діти оволоділи ключовими знаннями, навичками та вміннями. Загальні показники засвоєння освітніх напрямів БКДО такі
Результати моніторингу сформованість компетентностей дітей 5 року життя
Рів-ні |
Напрями розвитку |
Загальний рівень по групі |
||||||||||||||
Особистість дитини |
Дитина в сенсорно-пізнаваль-ному просторі |
Дитина в природному довкіллі |
Гра дитини
|
Дитина в соціумі
|
Мовлення дитини |
Дитина у світі мистецтва |
||||||||||
|
К-ть |
% |
К-ть |
% |
К-ть |
% |
К-ть |
% |
К-ть |
% |
К-ть |
% |
К-ть |
% |
К-ть |
% |
В |
5 |
28 |
1 |
5 |
2 |
11 |
2 |
11 |
1 |
5 |
2 |
11 |
3 |
17 |
2 |
11 |
Д |
3 |
17 |
6 |
34 |
5 |
28 |
12 |
67 |
6 |
34 |
6 |
34 |
3 |
17 |
5 |
28 |
С |
9 |
50 |
10 |
56 |
11 |
61 |
4 |
22 |
10 |
56 |
9 |
50 |
11 |
61 |
10 |
56 |
Н |
1 |
5 |
1 |
5 |
-- |
-- |
-- |
-- |
1 |
5 |
1 |
5 |
1 |
5 |
1 |
5 |
Аналіз моніторингу готовності випускників закладу до шкільного життя дітей 6(7) –го року за освітніми напрямами Базового компонента дошкільної освіти задовольняє результатам. Контрольне обстеження засвоєння дітьми 6(7) років життя з освітніх напрямів Базового компонента дошкільної освіти доводять, що діти оволоділи ключовими знаннями, навичками та вміннями. Загальні показники засвоєння освітніх напрямів БКДО такі:
Засвоєння дітьми старшого дошкільного віку завдань
7 освітніх напрямів Базового компоненту (23 дитини гр І.)
Рів-ні |
Напрями розвитку |
|||||||||||||
Особистість дитини |
Дитина в сенсорно-пізнаваль-ному просторі |
Дитина в природному довкіллі |
Гра дитини
|
Дитина в соціумі
|
Мовлення дитини |
Дитина у світі мистецтва |
||||||||
|
К-ть |
% |
К-ть |
% |
К-ть |
% |
К-ть |
% |
К-ть |
% |
К-ть |
% |
К-ть |
% |
В |
10 |
44 |
9 |
39 |
8 |
35 |
11 |
48 |
8 |
35 |
10 |
44 |
10 |
44 |
Д |
12 |
52 |
12 |
52 |
14 |
61 |
11 |
48 |
14 |
61 |
12 |
52 |
11 |
48 |
С |
1 |
4 |
2 |
9 |
1 |
4 |
1 |
4 |
1 |
4 |
1 |
4 |
2 |
2 |
Н |
-- |
-- |
-- |
-- |
-- |
-- |
-- |
-- |
-- |
-- |
-- |
-- |
-- |
-- |
Загальний рівень розвитку дітей 6 року життя (І гр.) ЗДО №21 „Барвінок
Загальний рівень розвитку дітей 6 року життя Загальний рівень психологічної готовності
Рівні |
К-ть |
% |
|
Рівні |
К-ть |
% |
Високий |
10 |
44 |
Високий |
10 |
44 |
|
Достатній |
12 |
52 |
Достатній |
12 |
52 |
|
Середній |
1 |
4 |
Середній |
1 |
4 |
|
Низький |
-- |
-- |
Низький |
-- |
-- |
Засвоєння дітьми старшого дошкільного віку завдань
7 освітніх напрямів Базового компоненту (26 дітей грІІ.)
Рів-ні |
Напрями розвитку |
|||||||||||||
Особистість дитини |
Дитина в сенсорно-пізнаваль-ному просторі |
Дитина в природному довкіллі |
Гра дитини
|
Дитина в соціумі
|
Мовлення дитини |
Дитина у світі мистецтва |
||||||||
|
К-ть |
% |
К-ть |
% |
К-ть |
% |
К-ть |
% |
К-ть |
% |
К-ть |
% |
К-ть |
% |
В |
8 |
30 |
8 |
31 |
8 |
31 |
9 |
35 |
10 |
38 |
8 |
31 |
10 |
38 |
Д |
9 |
35 |
11 |
42 |
11 |
42 |
12 |
46 |
9 |
35 |
11 |
42 |
10 |
38 |
С |
9 |
35 |
7 |
27 |
7 |
27 |
5 |
19 |
7 |
27 |
7 |
27 |
6 |
24 |
Н |
-- |
-- |
-- |
-- |
-- |
-- |
-- |
-- |
-- |
-- |
-- |
-- |
-- |
-- |
Загальний рівень розвитку дітей 6(7) року життя (ІІ гр.) ЗДО №21„Барвінок”
Загальний рівень розвитку дітей 6(7) року життя Загальний рівень психологічної
готовності
Рівні |
К-ть |
% |
|
Рівні |
К-ть |
% |
Високий |
9 |
35 |
Високий |
9 |
35 |
|
Достатній |
10 |
38 |
Достатній |
10 |
38 |
|
Середній |
7 |
27 |
Середній |
7 |
27 |
|
Низький |
-- |
-- |
Низький |
|
|
Загальний рівень розвитку дітей 6(7) року життя ЗДО №21 „Барвінок”(49 дітей)
Загальний рівень розвитку дітей 6(7) року життя Загальний рівень психологічної готовності
Рівні |
К-ть |
% |
|
Рівні |
К-ть |
% |
Високий |
19 |
38 |
Високий |
19 |
38 |
|
Достатній |
22 |
45 |
Достатній |
22 |
45 |
|
Середній |
8 |
17 |
Середній |
8 |
17 |
|
Низький |
-- |
-- |
Низький |
-- |
-- |
Результати обстеження доводять, що діти оволоділи ключовими знаннями, навичками та вміннями для успішного навчання в 1 класі початкової школи.
|
You can do it, too! Sign up for free now at https://www.jimdo.com